Heb je een vraag aan ons?
Op zoek naar een antwoord? Onze “mijn account” omgeving is de snelste manier om hulp te krijgen. Hier kun je bestellingen volgen en annuleren. Je vindt hier antwoorden op veel onderwerpen.
Bestellen
Wij versturen naar bijna alle Europese landen. Wij hanteren 1 werkdag levertijd voor zendingen bestelt voor 17:00 binnen Nederland. Zie de pagina “verzending en leveringen” voor meer informatie over de levertijden die wij beloven naar alle Europese landen.
De verzendkosten voor leveringen zijn:
Je order wordt vanaf €75 gratis aan je verzonden binnen Nederland. Bij orders onder €75 betaal je slechts €3.95 verzendkosten.
Zendingen naar België worden gratis verstuurd bij orders vanaf €75. Bij orders onder de €75 betaal je €3.95 aan verzendkosten.
Zendingen naar Duitsland worden gratis verstuurd bij orders vanaf €125. Bij orders onder de €125 betaal je €6.95 aan verzendkosten.
Zendingen naar overige Europese landen hebben vaste verzendkosten van €15.95.
Gratis als je zelf je pakket bij onze winkel/showroom in Alphen aan den Rijn komt ophalen.
Je hebt het verkeerde artikel besteld? of je wilt toch iets anders? Helemaal niet erg, zolang je bestelling nog niet verpakt en verstuurd is, kun je jouw bestelling annuleren.
Indien je de door jou gedane bestelling wilt annuleren stuur ons een email naar info@duobakkersport.nl dan regelen wij de annulering en terugbetaling.
Gratis cadeau systeem. Hoe werkt het? Spendeer meer dan 100 euro en je kan een gratis cadeau uitkiezen. Hoe meer je uitgeeft, uit hoe meer cadeaus je kan kiezen. Een cadeau ontvang je naast je initiële bestelde items. Het cadeau systeem is opgedeeld in 2 niveaus. Een niveau met cadeaus maak je beschikbaar door meer uit te geven. Elke keer als je een aankoopbedrag grens overschrijdt kan je uit nieuwe cadeaus kiezen, hoe meer je spendeert hoe waardevoller de cadeaus zijn. Je kan altijd 1 cadeau uitkiezen. Het 2 niveau cadeau systeem ziet er als volgt uit:
Spendeer meer dan €100,- en maak 1 cadeau optie vrij
Spendeer meer dan €200,- en maak 2 cadeau opties vrij
Retour & terugbetaling
Ongedragen en ongebruikte artikelen kunnen binnen 30 dagen aan ons worden geretourneerd.
Je ontvangt van ons een retourformulier bij je bestelling
Voeg het volledig ingevulde retourformulier bij het retourpakket
Ga naar de retouren pagina en druk op de knop “start een nieuwe retour”. Doorloop het retourproces in de retourportaal om je retourlabel te ontvangen. Je betaalt €4,99 voor het aanmaken van een retourlabel. De retourkosten van €4,99 voor de retour zending worden achteraf verrekend met de terugbetaling van je retour.
Verpak je bestelling goed zodat deze in goede staat bij ons binnenkomt
Plak je retourlabel op de doos of verzendzak
Geef je bestelling vervolgens af bij een postkantoor naar voorkeur
Je ontvangt bij afgifte een verzendbewijs, bewaar deze goed!
Zie de “retouren” pagina voor meer informatie.
Alle artikelen waarvan de factuur binnen de betalingstermijn is voldaan kunnen gedurende 30 dagen aan ons worden geretourneerd. Dit is mogelijk indien de artikelen ongedragen zijn, in originele staat en voorzien zijn van de originele labels. Het op een hygiënische manier passen van artikelen is uiteraard toegestaan. Wij raden je daarom aan de schoenen op zachte oppervlakken (bijv. tapijt) te passen en uit te proberen. Labels en etiketten mogen uitsluitend verwijderd worden indien dit het passen en beoordelen van het artikel verhindert. Indien je het artikel wilt retourneren, zorg ervoor dat je het artikel niet vies maakt en in de originele staat en fabrieksverpakking naar ons terugstuurt. Mocht je geen Duo Bakkersport doos meer in je bezit hebben dan kun je ook een andere doos gebruiken, mits het retourdocument goed zichtbaar is. Zie de “retouren” pagina voor meer informatie.
Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Indien een artikel defect is, dien je een claim in. Stuur een email naar info@duobakkersport.nl om je klacht kenbaar te maken en geef alsjeblieft zoveel mogelijk details over het defect, zodat we je claim sneller kunnen verwerken. Zie meer informatie over onze klachtenregeling op de pagina “klachtenregeling”.
Heb je een product dat defect is? En je vermoed dat het onder garantie valt? Stuur dan een email met uitleg en foto’s van je beschadigde product naar info@duobakkersport.nl. Wij nemen contact op met het betreffende merk om garantie te controleren.
Betalen
Bij de betaalwijze “betalen op rekening” heb je tijd tot 14 dagen na verzending van je bestelling om de factuur te betalen. Zo kun je eerst bepalen of je de complete bestelling wilt houden of deze (gedeeltelijk) wilt retourneren.Als je binnen de betalingstermijn van 14 dagen besluit om artikelen te retourneren, hoef je enkel de artikelen te betalen die je houdt. Als je pas na deze 14 dagen besluit om iets te retourneren verzoeken wij je om de volledige factuur te betalen. Nadat wij je retourzending ontvangen hebben storten wij het teveel betaalde bedrag terug op je rekening.De betaling dient doorgevoerd te worden via een bankoverschrijving, bijvoorbeeld via internetbankieren.
Bij iDEAL word je tijdens het betalingsproces omgeleid naar de betaalomgeving van je bank. Je hebt de mogelijkheid om per iDEAL te betalen als je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Van Lanschot Bankiers en Triodos Bank. Bij deze betaalwijze word je betaling direct afgeschreven van je rekening.
Bij ons kun je ook gemakkelijk en veilig betalen met een creditcard. Wij accepteren MasterCard, Visa en American Express. Je creditcardgegevens worden versleuteld via de SSL-methode. Door deze hoge veiligheidsstandaard is het kopen met een creditcard bij Duo Bakkersport zeer veilig.
Bij Duo Bakkersport kun je via PayPal betalen. Indien je kiest om met PayPal te betalen, word je tijdens het afrekenen direct doorgestuurd naar de PayPal website.
Bevestig in de webshop de inhoud van je winkelmandje en kies Bancontact als betaalmethode. Je wordt dan doorverwezen naar de Bancontact pagina en je kan de betaling laten plaatsvinden.
‘Achteraf betalen’ doe je met Klarna Afterpay. Als je voor deze betaalmethode kiest dan krijg je de mogelijkheid om binnen 14 dagen achter te betalen. Zodra de bestelling verzonden is ontvangt de je een factuur via Klarna. De daadwerkelijke betaling regel je dan zelf met Klarna.
Wij proberen je te voorzien van een eerlijke prijs. Wij streven er altijd naar om onze padel artikelen aan te bieden tegen een eerlijke en concurrerende prijs. Wij doen ons best om je een perfecte. service te geven, daar onderscheiden we ons in, maar soms zijn de prijs verschillen te groot. Mocht je hetzelfde product elders goedkoper hebben gezien, laat ons dit dan weten op info@duobakkersport.nl en wij proberen je dan een eerlijke en concurrerende prijs aan te bieden. We kunnen alleen niks beloven.
Verzending, Levering & Contact
Op het moment dat je bestelling wordt verzonden vanuit ons logistiek centrum, komt er onder mijn bestellingen op de pagina “mijn account” “verzonden” te staan. Je ontvangt dan ook per e-mail een verzendbevestiging van ons met een Track & Trace code, waarmee je de zending kunt volgen. Wanneer je de bevestigingsmail niet hebt ontvangen, dan kan het zo zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij adviseren je spamfilter instellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op. Wij helpen je graag verder.
In het geval dat je één of meerdere artikelen hebt besteld, maar deze artikelen niet hebt ontvangen, dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.
Je kunt er in de meeste gevallen voor kiezen om je bestelling te laten leveren bij een DHL afhaalpunt. Tijdens het bestelproces kan je een afhaalpunt kiezen. Dit is mogelijk bij het afrekenen. Tijdens het bestelproces onder het kopje “DHL servicepunt”. Je ziet dan alle afhaalpunten bij jou in de buurt en wat hiervan de openingstijden zijn. Zodra je bestelling in de door jou gekozen locatie is aangekomen, ontvang je een e-mail van DHL. Dan heb je 7 dagen de tijd om je bestelling af te halen. Mocht je je bestelling niet af kunnen halen in deze periode, dan zal deze automatisch teruggestuurd worden naar Duo Bakkersport. Let op! Een bestelling laten afleveren bij een DHL servicepunt duurt 1 dag langer dan de standaardbezorging. Houd hier rekening mee.
De showroom is te bezoeken tijdens de openingstijden. Bekijk de contactpagina om de openingstijden van de showroom te checken.
Gedurende onze openingstijden kan je ons telefonisch bereiken. We proberen altijd tijdig de telefoon op te nemen. Het kan voorkomen dat we geen tijd hebben om je telefonisch te woord staan, omdat we bijvoorbeeld klanten op bezoeken hebben of omdat we druk aan het inpakken zijn. We zijn een klein team en doen alles zelf. Mochten we niet opnemen willen we je vragen om op een ander tijdstip terug te bellen.